Nog thuis

16 april 2012 - Blaricum, Nederland

Vorige week zaterdag hadden robert jan en ik "bedacht" om de shamrock op te halen bij de loods in Harlingen. Alles was prima in orde en na een "grondige" winterbeurt, de nodige aanpassingen, een bimini (overkapping om de zon buiten te houden), nieuwe accu's etc...hadden we er alle vertrouwen in!

Maar ja.....het loopt niet altijd zoals je het graag zou willen! Vrijdagmiddag belde Sipko, de eigenaar van jachtbouw Zevenhuizen, dat er een heleboel water in de kiel stond. Ze hebben het weg gepompt en ik zou vandaag contact opnemen hoe en wat!!! In het weekend is er wederom 30 liter in de kiel terecht gekomen! Nou ja...laat ik het positief bekijken...beter in Harlingen, dan dat  we met de fiestjes "uit" eten zijn geweest, terug komen en de Shamrock half onder water ligt!

Ze kunnen "het probleem" nog niet vinden dus morgen wordt de kiel van de Shamrock gevuld met water en hangen ze haar in de takels om te zien waar het water uit loopt!......Nou maar hopen dat we zaterdag van harlingen naar Muiden kunnen varen.

1. Elisabeth:
    17 april 2012
    Lieve Claud, Alles sal regh kom! Dat weet jij als de beste. Heb je wat meer tijd om je longontsteking weg te werken? Als je lakens nu maar gezoomd zijn... Je hebt het dik voor elkaar en wij wensen je een
    Goede Vaart toe!
  2. hanneke Tiddens:
    17 april 2012
    Wat een setback! Hoop dat ze er gauw achterkomen wat er nou precies aan de hand is!
  3. Jan Willem Bom:
    Ben te snel geweest.
    internet is langzamer dan onze relatie.
    claud; het werkt!!
    Zien je berichten tegemoet.
    Heb het in mijn favorieten opgeslagen
    xxx JéWé
  4. Jan Willem Bom:
    17 april 2012
    nou,jullie staan op nr 1! voor de bank en voor mijn link met het ziekenhuis.
    Dat zegt wel wat.
    gr de bommetjes