Euvel gevonden!

20 april 2012

De stuurboordschroef heeft waarschijnlijk een behoorlijke tik gehad want de epoxy die rond de schroefasuithouder zit is gebarsten. Daarnaast zit de uitlaat van de generator en die uitvoer lekt! Of een en ander met elkaar in verband staat weet Sipko niet maar apart is het wel!Ze hebben met z'n vieren en een vergrootglas! gezocht. Door uiteindelijk de boot in de takels heel schuin te hangen is het gevonden..........na 3 dagen!

Gelukkig is het probleem gevonden, jammer is wel dat we de boot zaterdag niet kunnen ophalen! Nou ja...........zal wel ergens goed voor zijn!

Plan is nu om maandag 30 april vanaf Harlingen te vertrekken!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Elisabeth:
    20 april 2012
    Claud, technisch zit het ook wel snor bij jou! Fijn dat t opgelost is! Eph
  2. hanneke Tiddens:
    20 april 2012
    Jeetje, wat een gedoe! Is dat nog van die klap die je lerares maakte? In ieder geval blij dat ze het gevonden hebben!
    Zoen
  3. Jan Willem Bom:
    20 april 2012
    neem je wel een goede gereedschapskist mee?
  4. Annette Bom:
    20 april 2012
    Zie hier ik ben ook actief, voor later een goede vaart en ik ga je zeker volgen. liefs
  5. Philia:
    23 april 2012
    Moesje, misschien moet je een kleine technische cursus nemen, kan je dit allemaal zelf doen straks :)
  6. Jan Willem Bom:
    29 april 2012
    Tja en dan gaat er nu om spannen!
    Nog even in het oranje en dan gaan de trossen los!
    Wij wensen jullie heel veel plezier.
    Uit de aard der zaak immer bereid tot medische hulp.
    Maar ik neem aan, dat jullie een goede EHBO kist aan boord hebben.
    Desalniettemin, schroom niet.
    Hoop, dat RJ genoeg golfballen bij zich heeft om op een moment van verveling even van het voordek af te slaan.
    Ach nu besef ik mij het pas.ik had natuurlijk een stukje kunstgras en ballen mee moeten geven.
    Nou, dat komt dan wel als we jullie onderweg komen opzoeken.O jé,
    Ik hoor Claud nu al zeggen; Jezus RJ ze komen echt!!
    Lieve mensen, heel veel plezier en we volgen jullie op de mijl.
    Net mijn inbox geleegd, dus ga je gang.
    We horen wel.
    Heb een behouden vaart en vlgs mij bij Hoevelaken linksaf.
    groet en liefs,

"de Bommetjes"