Boot is/blijft droog!

29 april 2012

Boot is en blijft droog!! gelukkig, Sipko heeft het gemaakt en heeft inmiddels ook alle kaarten van Frankrijk en Italie er op gezet.....de zon schijnt hier volop in Blaricum....mijn haar is zo kort dat je daar ook geen omkijken naar hebt (kan belangrijk zijn!). Een hoek in de zitkamer heeft de laatste 3 maanden als opslag van : "ik mag dit niet vergeten, dit is ook belangrijk, je weet maar nooit etc" gefungeerd en die hoek ligt nu in de auto!Morgen nog even de proviand en de spullen uit de ijskast (Een hollander die op reis gaat en denkt dat je geen tomaten hebt in Belgie!). De I-pod zit vol met "speciale" lounge/relax muziek!

Alle kaarten, vaarvignetten, vaarwijzers etc. zijn ook oke. Boeken, I-pad, ik ben er nu zo "klaar" mee met al die voorbereidingen dat ik het liefste nu naar Harlingen vertrek!

Morgen varen Robert Jan en ik van Harlingen naar Muiden en 1 mei van Muiden via Ijmuiden naar Scheveningen!!

SPANNEND!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Arend Klomp:
    Goede vaart!
  2. hanneke Tiddens:
    29 april 2012
    Ja, dat van die hoek in de zitkamer herken ik maar al te goed! Ligt bij ons nog in een leeg huis in Buggenum. Snap dat je nu de trossen wel los wil gooien! Heel veel plezier en ik volg je op de golf!
  3. Pino Witteveen:
    29 april 2012
    ohhhhhhhhh spannie.... ik ga mee met jullie via je reisblog - 'k verheug me er al op!!! xxxx
  4. Barbara Wiggers:
    29 april 2012
    Zo spannend! We proberen jullie nog even in schevingen te bezoeken en de Shamrock te bewonderen!
  5. Annette Bom:
    29 april 2012
    Je gaat een spannende tijd te gemoed, blijf je volgen en laat even weten als je Gent aan doet?
  6. Ria van Dijke:
    29 april 2012
    Heel fijne en goede vaart! Big adventures!
  7. else.sarlet:
    29 april 2012
    nog niet eens op reis en nu al een reisverhaal, wat leuk. Een hele fijne reis.
  8. Joyce:
    30 april 2012
    Wat een dag om je avontuur te beginnen! Geniet van de vrijheid en het einde van het geplan! Veel plezier, Joyce
  9. sjoerd Zittema:
    Cara Claudia,
    Quando comminciarti parlare Italiano?
    Heel goede reis op weg naar bella Italia. We denken aan jullie en zullen jullie zeker volgen.
    Ciao buon viaggio.
    SjenJ
  10. Elisabeth:
    30 april 2012
    Stralend weer jullie in Harlingen afgeduwd! Foto zet ik op Facebook! Xxx Elisabeth
  11. Edith Haakma:
    30 april 2012
    Zie jullie dinsdag in Scheveningen !!
  12. Jan Willem Bom:
    30 april 2012
    Goed begin, is het halve werk.
    Geniet!
    gr "de Bommetjes"
  13. Marco:
    Hallo Claudia ,
    Waarschijnlijk heb je de helft van je gehamsterde spullen niet nodig en kunnen
    ze bij de Nederlandse kust al overboord . En nog voordat je het ruime sop gekozen hebt kom je er achter dat er toch nog iets ontbrak .
    Vertrouw op je improvisatietalent en begin vanaf NUUUU met het genieten want je hebt je al zorgen genoeg gemaakt . De boot drijft en meer heb je eigenlijk niet nodig .
    Nou Claudia , een beter advies dan : Have Fun kan ik je niet geven .
    Beleef het avontuur en wij genieten vanaf de kant met je mee .
    Groeten , Marco .
  14. Annelies van Wonderen:
    1 mei 2012
    Eindelijk de sprong gewaagd!
    Heel veel plezier,prachtig weer en goeie vaart gewenst Claudia!
    ik volg je met veel plezier,liefs van Annelies
  15. madeline mullin:
    3 mei 2012
    Leuheuk Tante Claud!
    Waar ben je nouhou?! Mis je zo....

Geniet en keep us posted!!! xxx